Kötü Senaryo



Sonunu bildiği bir filmi izler gibiydi kadın. Bu sefer izlemek değil, müdahale etmek istiyordu. Hayııııııır, öyle olmaz, “onun sonu kötüüüüü!!!” diye bağırmak istiyordu adeta. Çünkü kendinden biliyordu kadın, o senaryo iyi bitmez. Sonunda kadın sadece üzüldüğü ile kalır. Belki de delirdiği ile…

(Sakın tecrübe falan diye düşünme okuyucu.)

“Yemişim tecrübesini, dibe vurduktan sonra tecrübe edinse n’ olur, edinmese diye düşünmekten alıkoyamıyordu kadın.

Peki değiştirebiliyor muydu senaryoyu, HAYIR! Sadece 13 bölüm diye başlayan televizyon dizilerinin 30 bölüme uzaması gibi bir durum oluyordu.
Sonu belli olan, uzadıkça daha da işkenceli hale gelen, sümük gibi uzayan sahneler, iç çekişlerle dolu bir dizi işte.


Bu sefer 3. tekil kişi ağzından yazmak pek bir afili geldi sanırım. KADIN, diye bahsetmek mesela :)
O kadın  mı kim? Sence ?

:)

Belki de bu yüzden tahammül edemiyordum kadınların aptallıklarına. Yahu zamanında ben hepinizin yerine yaşadım bitti diyesim geliyor. İlla siz de mi deneyeceksiniz yani? Daha ne demeli, bilmiyorum ki, ama şunu belirteyim ki inan, sonradan çok utanıyorsun be kadın. Ben nasıl bu kadar aptal olabilmişim diye kendine inanamıyorsun hatta. Ne kadar aşık olmakla davranışlarını anlamlandırmaya çalışsan da nafile.


Neyse bakalım, birilerine üzüldüm, bir iç çektim değiştiremeyeceğim, gücümün yetmeyeceği durumlar için.

Çektim ve yazdım bitti.

Herkese musmutlu, çiçekli haftalar diliyorum ;)


1 yorum:

  1. Ahhh.. nasil tanidik geldi birden.
    Ben bu filmi gördüydüm:)

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı