Tavsiye, Mutsuzken Müzik Dinlemeyin


Hani böyle bazı anlar vardır, canınız sıkkındır, içinizden hiçbir şey yapmak gelmez. Acınızı yaşamak istersiniz sadece, açayım müzik, hönküre hönküre ağlayayım dersiniz.

 Aman demeyin bence. Hemen kapatın o müziği, yoksa benim gibi, sabahında balon olmuş göz kapaklarınızı indirmek için bi hayli uğraşırsınız söyleyeyim. Bir de “üstüne kalem çek, iyi bir makyaj kapatır, saçları da maşaladın mı, ohh mis” falan diye düşünürsünüz,  öyle mi ?
Cık, değil!!!

Ağlama da, uğraşma da arkadaş. O yüzden en başında dinleme o müzikleri, açma hiç o parçaları. Zaten canın sıkılmış, bir de müzik dinleyip hiç çıkamayacaksın vaziyetten. Girdap gibi çektikçe çekecek o müzikler seni.

Benden tavsiye size: canınız sıkılıyorsa sakın müzik dinlemeyin. Ki korkarım o severek dinlediğiniz müzikleri sonrasında bir daha severek dinleyemeyeceksiniz. Çünkü size hep, kötü olduğunuz anları hatırlatacak.

Bakın tam böyle düşünüp okula gittiğimde öğretmenler odasında dinlediğim şarkı beni kendime getirdi.  Modumu değiştirdi. Anlamsızca, çocukça bir mutluluk hissi uyandırdı. Şarkının çocuk şarkısı olmasından mı, yoksa bir tarafımın çocuk olmaktan çıkamayışından mı bilmem :)

Dinleyin siz karar verin diyeceğim ama malesef, buraya ekleyemiyorum :( Çünkü video olmadan, sadece müzik ekleyemiyorum buraya. İnternette de bulamadım şarkıyı.

koyaydım iyiydi emme olmadı. 

Not: Dinlediğim şarkı da 23 nisanla ilgili bir çocuk şarkısı idi :) 



Demek ki neymiş, duygusal parçalar dinlememeliymişiz :)


İçinden, deli la bu, açmış 23 nisan parçası dinliyo, kaç yaşında kadın diyorsan sevgili okuyucu, vallahi dinliyorum ne var ? hatta bu yazıyı bu şarkı eşliğinde yazdım desem :)

14 yorum:

  1. Kız hangi şarkıymış o sözlerini yazsana ;))
    Çocuk şarkısı deyip geçmem ben , ağlatır da düşündürür de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bence de öyle. Bunun müziği harika ;) istersen mail atayım şarkıyı sana;)

      Sil
  2. Allahim neydi o bir zamanlar en üzgün oldugum anlarda o depresif sarkilari dinleyip salya sümük aglamalar biseyler...:) Neyse ki gecti gitti. Cok haklisin. Öyle yapmak mazosistlik gibi birsey resmen.

    Birdaha öyle olursam, ya senin bu tavsiye ettigini, ya da Pepe'nin "kalbim kirildi" sarkisini dinnicem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet pepe ya:)) Çok tatlı. hele çişimiz tuvalette şarkısına bayılıyorum, sürekli dilimdedir:))

      Sil
  3. zaten hayat yeteince bunaltıcı ağlamaklı. Şarkılarda bana göre değil. Şiirler hüzünlendiriyor beni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şiir mi? Eee o da fena dertlendirmez hani, en iyi hiç biri bence:)

      Sil
  4. :) 23nisan şarkısı dinlemenize sasirmadimda bu şarkıda anlamanıza şaşırdım sizin zaten aglayasiniz varmış şarkı bahane :)

    YanıtlaSil
  5. Mutsuzken şarkı dinlenmiyor zaten arkadaşım. :( ama canım sıkkınken her gün üstüste dinlediğim müzikleri açtığım oluyor, öyle çok aşırı mutsuzken ben de dinleyemem. 23 nisan da olur niye olmasın?:) ruhuna iyi gelmiş önemli olan o:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, ruhuna ne iyi geliyorsa onu yapmalı insan;) Bugün bu geldi, yarına kim bilir, ne iyi gelir

      Sil
  6. Ben Fikret Kızılok öneririm, çok iyi gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona da bayılırım evet. Ama benim derdim o moddan çıkmak sanırsam;)

      Sil
    2. why one high gibi eğlenceli şarkılarını kastetmiştim aslında :)

      Sil
  7. Mutsuzken şarkı dinlemek tehlikeli gerçekten. Arada yapıyorum, baktım ki iyice depresyona giriyorum "kendine gel" diyerek kapatıyorum. Yazınızı okuyunca aklıma geldi:)

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı