Çünkü Bugün Benim Doğum Günüm


İnsanın kendini özel hissettiği, “iyi ki”  lerle bezenmiş cümlelerin nakarat olup bıkmadan söylendiği bi gün bugün. Hep bir ağızdan kapıların ardından iyi ki doğdun ezgileriyle karşıma çıkan güzel insanların, güzel mesajlarıyla dolu bi gün bugün… Evet bugün BENİM DOĞUM GÜNÜM.

Hoş geldin yeni yaş :) Yaş mı kaç? Duymamış olayım :) Prensip olarak saymıyorum, sadece kutlama eylemini seviyorum ben :)


Geceden ne giysem ki diye düşünmeyi, 16 ekim sabahına  şıkır şıkır hazırlanmayı, bilmeyen kutlamayan olursa şayet, ‘bugün benim doğum günüm, hadi kutlayın’ deyip bahanecek kocaman sarılmayı seviyorum insanlara. Pasta yiyip mutlu olmayı, mum üfleyip dilek tutmayı seviyorum ben. O an, orada her kim varsa, onlar için de ayrıca dilekler tutmayı seviyorum ben ;) Sonra hatıra bırakacağım kareler olsun hayatımda diyerekten fotoğraflar çekinmeyi seviyorum ben:) ( başka zaman sevmezmiş gibi) 

Yani aslına bakarsanız, uzun lafın kısası genel olarak yaptığım ve yapmaktan çok sevdiğim bütün bu eylemleri, doğum günü kisvesi altında yaparak, yaptıklarıma başkalarınca mantıklı bir sebep bulmayı da seviyorum ben:))) Hem o zaman deliymişim gibi de davranmıyor kimse bana:)) 


Cumadan beri kutlanmaya başlayarak doğum günümü adeta doğum günü haftasına çeviren çok sevdiklerim, canlarım, ciğerlerim, kıymetlilerim, ağzınızı burnunuzu ayrı ayrı sevip, öpmelere doyamadıklarım, sarılırken bi yerlerinizi kırmaya korktuklarım, iyi ki varsınız ve hep de var olun :)


O zaman duyduk duymadık demeyin! Ahanda ben de buradan ilan ediyorum. Bugün benim doğum günüm. Bilmiyorsanız da şu anda okuyarak, öğrenmiş oluyorsunuz :) Ya şu kızı da ne zamandır aramıyordum diyen arkadaşlarıma, sevdiklerime duyurulur;) İşte size bahane :))


20 yorum:

  1. Nice yıllara güzelliklerle...

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar ozamannn gündaşım benimde doğum günüm bugün çünkü:) güzel günlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman doğum günün kutlu mutlu olsun senin de :) Bol gülüşlü günlere :)

      Sil
  3. Mutlu, musmutlu bir yaş olsun ♥
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  4. doğum günün kutlu olsunnn nice mutlu yıllaraaa :)

    YanıtlaSil
  5. ay oleeeey tabiiii her gün kutlaaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Haha :) Ya sırıtarak okudum resmen 😂 benim ablam dogum gnüne iki ay kala canlı yayin yapmaya baslarda 😁

    İyiki dogmussunuz o zaman turuncu surat ( cok sevdim ben bu tabiri 😄) Allah hayrli insanlarla karsilastirsin insallah 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne mutlu güldürdüysem :) İyi dilekleriniz için de ayrıcana çok çok teşekkür ederim ;) İyi ki lerle dolu nice günlere ;)

      Sil
  7. Geç kalmış bir doğum günü kutlaması bu.
    Nice mutlu yıllara. Dostlukla, dostlarla, sağlık ve mutlulukla bir de blog yazılarıyla.
    🎀🎁🎂🎈

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı