Kendi Kendine Konuşana Ne Derler ?


Belki de tek ihtiyacım olan şey buydu şu an. Ellerim klavye üzerinde, tıkır tıkır yol alırken, yüzümde bir tebessüm, kafam boşalmaya hazır. Ohhh, misss.. 
Yaz kızım :)

Yeter ki rahatla, yaz sen, canın ne istiyorsa, saçmala, haykır, ama yaz mutlaka e mi ;)

Narkozun etkisinde fazla mı kaldın ne? Ya da olaylar narkoz etkisi mi yarattı acep sende?         
               
Bi kal geldi, duraklama devrine girdin, anca pıtır pıtır cep telefonuna yazıyorsun
(Ayy iyice deliye bağlıyorum böyle, kendim sorup kendim cevaplıyorum resmen )



Sanki böyle çok kiloluymuşum da kilolarımdan kurtuluyormuşum gibi hissediyorum yazınca, Zayıflamak gibi bir şey, 'yazmak'.

Kaç zamandır, 
"Günlerden Cuma", 
"yaşasın, yuppi!!!"
 ritüelimi de yapmıyordum. Sanki her seferinde ilk defa Cuma oluyormuş gibi sevinen, cumaları karşılayan kadına ne oldu ayol? Unutmayayım bence o kadını, hani bir türlü büyüyemeyen, hoş büyümek de istemeyen, çocuk halinden memnun olan. Bir çikolataya, bir pastaya mutlu olan, sevindi mi zaman mekan tanımadan oynamaya başlayan.,,
Evet bugün Cuma:)

Hafta bitti. Güzel bir hafta sonu beni bekliyor ve hatta bir sürü güzel günler de… anlar da

Ha şöyleeee...
                     devam edelim, kaldığımız yerden.

Bilgisayarın karşısına oturmaktaymış meğer marifet ;)

Ohh rahatladım, 
            

Ben geldim ahali ! Haberiniz ola!

15 yorum:

  1. Ne diyecekler " yazık pek de gencecikmiş" derler ;))
    Kız sen nerelerdesin bakim. Burda konuşacaklar varken niye kendinle konuşuyorsun . Özletiyorsun kendini ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç valla, burada konuşmayıp, kendi kendimi şişirip durdum:) Ama bundan sonra sizin başınızı şişirebilirim:))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hoş buldum:)
      Kayıplara karışmış idim, çok şükür buldum sanırım kendimi;)

      Sil
  3. Delinin adı çıkmış be yahu.
    İyi bir hafta sonu dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne de güzel dedin yahu:)) Sana da musmutlu günlerrr:)

      Sil
  4. Delinin adı çıkmış yahu.
    İyi bir hafta sonu dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin :) bende geldim yeniyim buralarda taze bloger :)takip edersen memnun olurum bayansekerr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de hoş geldin o halde;) En kısa zamanda geliyorum ziyaretine;)

      Sil
    2. Bekliyorum teşekkürler

      Sil
  6. hoşgeldin bunu bende çok severek yapıyorum valla insanın kendi kendine konuşup birde cevap vermesindeki mutluluğu veremeyen insanlar var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama:) Karışan yok, görüşen yok:)) Hele yargılayan hiç yok, konuş dur:))

      Sil
  7. His geldin ve hep yaz olur mu ?
    Dilerim sağlığın iyidir.
    Sevgiler kocamaaan :)

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı