Bir Tatlı Huzur

video


Bir tatlı huzur almaya geldik,
Kalamış' tannnnn,
Ahhhh Kalamış' tan...

Bugün günlerden huzur olsun.
Yokluğunda değerini daha iyi anladığımız, hiçbir şey olmasın da sade o olsun diyeceğimiz "Huzur".

Mesai bitmiş, gün geride kalmış, oturmuş olduğum bankın üzerinden şarkılar söyledim 'huzur' a :) Bir daha beni terk etmesin, koymasın beni bi başıma buralarda diye:)
Bir yandan rüzgarın sesi, bir yandan havanın güzelliğinden istifade ederek annelerinin eline yapışarak kendilerini sokağa atan çocukların cıvıltıları eşliğinde...Ben söyledikçe onlar da yanı başıma toplandı fakat şarkı ağır gelse gerek çabuk dağıldılar :)
Ama üzgünüm bu sefer şaklabanlık yapamıyciimm sizlere. Okulda çocuklarımla yeterince boğuştum bugün:)

Güneş, yeşillik, çimler
Oturdum.. dinlendim.. yürüdüm...izledim..

Geriye kamerama takılan bu fotoğraflar kaldı.








Herkese mutlu, huzurlu ve bol gülücüklü bir hafta diliyorum:)


(Ha bu arada Kalamış nerdekine?
Merak ettim yahu:))

16 yorum:

  1. Googla sorsana Kalamış i ehehe haritadan direk gosterir uydu dan da detay bakarsin kikiki^-^
    Ah huzur un fotolari pek guzel eline sağlık şekerim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Valla yazıyı yazarken aklıma geliverdi, hiç bakasım da gelmedi:)
      Şarkıyı söyleyiverince merak ettim emme:)

      Sil
  2. Hahaha güzel bir ses beni buraya getirdi , acaba bir fincan tatlı huzurunuz var mı ? ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sen hep gel emi, ben daha neler söylerim sana:)

      Sil
    2. yine geldim ben , kaç gündür yoksun yine :(( Bu arada mimlendin haberin olsun ;))

      Sil
  3. Kalamış'ı boşver, huzuru bulmuşsun sen daha ne olsun? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Huzur, şarkılar söyleyebilmek sanıyorum.
      Emme Kalamış' ta da söylesem fena olmaz hani:) Sahili falan varmış, güzel olabilir;)

      Sil
  4. Çok güzel resimler.
    Güneşi seviyorum ya. Ya resmen insanın ruhunu güzelleştiriyor. Ruha huzur katıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneşin huzur verdiği kesin de, önemli olan güneş olmadan da insanın huzurunun olabilmesi imiş sanırım;)

      Sil
  5. Şarkının sözleri takıldı dilime:) Ne güzel fotolar baharın müjdecisi... Huzur ne güzel şey... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hem nasıl takıldı:)
      "Yok zerre teselli ne gülüşten ne bakıştan
      bir tatlı huzur almaya geldik KALAMIŞ' tan..."

      Sil
  6. Ne güzel; huzur hiç eksilmesin hayatınızdan :)

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu http://aylindenipuclari.blogspot.com.tr/ nin blog takip etkinliğinde gördüm :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Blogunuzu http://aylindenipuclari.blogspot.com.tr/ nin blog takip etkinliğinde gördüm :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Sade ve Derin'in blogu sayesinde bugünü blog keşfetme günü ilan ettim. Bu sayede gördüm blogunu:)) Bir de İstanbul'a artık bahar geldi kimse durduramaz :))

    YanıtlaSil
  10. blog keşif etkinliğinde blogunuzu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı