Eyüp Sabri Tuncer Kolonyalarını Denediniz Mi?

Kolonya deyince pek çok kişi için ilk akla gelen marka Eyüp Sabri Tuncer oluyordur herhalde.
Peki ilk akla gelen kolonyası hangisi oluyor? Genel de cevap limon kolonyası.
Hani şu bayramların vazgeçilmez ikilisidir.
Limon kolonyası-çikolata.

Ama ben şu anda üstte resimlerini gördüğünüz, birbirinden güzel kokuları olan bu kolonya çeşitlerinden bahsetmek istedim sizlere.

Ben tam bir koku hastasıyımdır canlar. Hatta annem tazı burnu gibi burnum olduğunu söyler hep.Kokulara karşı çok büyük bir zaafım vardır. Yani güzel bir koku üzerimde olduğunda kendimi çok iyi hissederim. Üzerimde nasıl kıyafetler olduğunu çok umursamam bile. O derece yani. (Bu yüzden burada da size sık sık kokular hakkında yazabilirim. Haberiniz olsun)

Bu kolonyalarla da tanışalı epey oldu.  Aslına bakarsanız çok kolonya kullanmak adetim değildi. Fakat bu kokuları pek bir sevdim. Özellikle zeytin çiçeği kolonyası favorim.  Çok ferah ve üstelik çok da kalıcı. Sevdiklerinize hediye etmeyi de düşünebilirsiniz, hele ki benim gibi koku sever birileri varsa eğer etrafınızda, hoş bir hediye olabilir.
Kolonya Çeşitleri:

Bodrum mandalina, lavanta, menekşe, hatıralar, vahşi incir, beyaz zambak, parisgecesi, çimen, iğde ve greyfurt kolonyası gibi daha pek çok çeşitleri de bulunmakta.

2 yorum:

  1. Bende bodrum mandalina'lısını çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Immm onu da bir deneyeyim merak ettim şimdi;)

      Sil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı