Bim Bam Bom, Kategorilerim Oldu!

Merhabalar, an itibari ile ben de kategorilerimi oluşturmuş bulunmaktayım.


























Sürpriz misafir olarak yazmış olduğum bloğumla ben sizin hayatınıza misafir oluyorum, sizler de yazılarımı okuyarak benim bloğuma misafir oluyorsunuz. Ben de bu güzel misafirlerime neler ikram etsem, onları nasıl ağırlasam diye düşündüm. Ve sonra da bu kategorileri hazırladım.  
İlk bakışta bunlar da ne demek oluyor diye düşünebilirsiniz. Ya da merakla tıklayıp belki okumak istersiniz, ki inşallah istersiniz :) Öyleyse kısacık bahsedeyim.
“Bazen bir zil sesi, bazen bir telefon sesi,
Yetişmeye çalıştığın dolmuşun korna sesi, uzun süre beklenen bir mesaj sesi,
Alışveriş yaptığın mağazadaki müziğin sesi, televizyondaki reklam müziğinin sesi…
Kulağımıza çalınır, evimizin kapısının çalındığı gibi.
Misafirdir gelen.


Birbirinden farklı seslerle geldiğini belli etmek istercesine..."

Bazen de alışılmışın dışında bir 'misafir olma' durumu vardır.

Bazen yeni aldığımız bir eşya olabilirken,
Kimi zaman da edindiğimiz bir alışkanlık, yüzümüze yapışan bir mimik, dilimize yerleşen bir kelime, aklımıza takılan bir düşünce olabilir misafir.

Kimisi çat kapı pattadanak gelir bir heyecanla.
Kimisinin ise gitse diye gözünün içine bakarız.
Kimisi de koskoca bir valizle hayatımızın tam orta yerine yerleşiverir.
Kimisini ise “iyi ki” ile başlayan cümlelerle karşılamaktan zevk duyar ve hiç gitmesin isteriz.

İşte bütün bu misafir algılarını bazen usulca kulağınıza fısıldarcasına, bazen de elimde bir mikrofon bağıra bağıra şarkı söylercesine yazacağım.

Haydi size şimdiden iyi okumalar.
Taze taze, fırından yeni çıkmış yazılarım var. 
Gözlerinizden öperler ;) 

0 yorum:

Yorum Gönder

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı