Umutlarımı Gören Var Mı

Umutlarımı Gören Var Mı

Umutlarımı nasıl dağıttıysam artık, bana hiç kalmamış gibi hissediyorum bugün. Umutsuz, sıkkın bıkkın, off puff bi haldeyim. 
Bir küçücük fıçıcık içi dolu turşucuğum. Hem de en ekşisinden.
Halbuki çarşıdan aldım bi tane eve gelince bin tane olandandım. En renklisinden.

Sanki yolda yürürken cebim delinmiş de bütün umutlarım dökülmüş gibi. Ya da hırsızın biri ben uyurken umutlarımı mı çaldı acaba?

Nerede içimdeki lunapark, oyuncaklara binen çocuklar nerede? Göremiyorum. Onlar da gitmişler sanırım. Edepsizler hep ben vereyim zaten, aman siz hiç bi şeyinizi vermeyin. 
Hem ben belki borç verdim o umutları, mutlulukları nereden biliyorsunuz? İnsan bi sorar ama canım, aa çok ayıp :) Esefle kınıyorum hepinizi, çok da umrunuzda ya sanki.

Hey ahali şimdi sıra ben de!
Birazcık umut borç alabilir miyim? Elde diyorum heyyy, sana diyorum, bak okuyup da hiç oralı olmayan sen? Elde 'umut' var mı? Varsa ben de alabilir miyim? Çok ihtiyacım var da.



9 yorum:

  1. ayy öyle demeee geçer geçer yaa bu haliiiin sonbahar gelmiş sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puf bilemedim ki.. Ben sever idim sonbaharı da halbuse:) Benimki iş sıkıntısı malesef. İşe gitmesem bi süre tam süper olacak da:)

      Sil
    2. Yuzun hep gulsun. Benim butun umutlarim senin olsun

      Sil
  2. Ah yapmayın böyle, umarım kısa zamanda geçer bu iç sıkıntısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçer geçer tabi ki;) Ne demişler zaman, biraz zaman.
      Ya da en iyisi çikolata yemeli:))

      Sil
  3. Umarim çabuk geçer bu haller. Bana da olur bazen . ☺☺

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Göremediğimde bana da gösterir misin o halde;)

      Sil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı