Pazar Rutinim

İşte yine  bir pazar günü, huzur şeysi. 
En güzel rutinlerimden.


İstanbul' da, evimde, yalnız, bir o kadar huzurlu bir o kadar sakin...

Kitaplarım, dergilerim yanımda, kahvem elimde… 
Okuyorum, okudukça yazma hevesim, daha bi körükleniyor. Peşimden atlı gibi koşturuyor adeta. Yazıyorum, ne geliyorsa içimden. Ne akıyorsa, ne kopmak istiyorsa, sayfa sayfa…
Mektuplar yazıyorum, blog yazıyorum, kendime küçük notlar yazıyorum. 


Akşama ne yesem diye tezgahın başına geçip, bir yandan da en sevdiğim müzikleri dinliyorum.
Dans ediyorum. Kendimce uydurduğum figürlerle, kareografilerle deli gibi dans ediyorum…

Yeni şarkılar, gruplar dinliyorum. Bugünün grubu da "Eski Bando" ve "Manuş Baba" olsun. Yazdan beri bıkmadan dinlediğim.

Hala bilmeyenler, dinlemeyenler varsa şayet, şiddetle tavsiye ederim. 

Ben buraya iki parçayı ekledim bile ;) 






Bir yandan da en sevdiğim şeyi yapıp yine şarkılar söyleyip, sesimi kaydediyorum :) Çoğuna garip gelebiliyor ya da ilk duyanlar için. Ama beni yakından tanıyanlar çok alışıktırlar bu duruma;) Telefonumda yüze yakın kaydım vardır sanıyorum böyle;) Zaman zaman da çok sevdiklerime, arkadaşlarıma yolluyorum, onlarla paylaşıyorum…

İşte böyle bi şeyler bi şeyler...


Herkese mutlu ve huzurlu pazarlar… 

2 yorum:

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı