Girdap

Girdap

Debelendikçe daha da derine batıyorum adeta. Hem bu  kadar kalabalık hem bu kadar yalnız olunur muydu? Nefesim kesilecek gibi hissediyorum. Patlamaya hazır bomba gibi. Sanki bi ağlamaya başlasam, şehri sel alırmış gibi..

Çok yoruldum ve hala çok yorgunum. Di- li geçmiş zamana geçemiyor, geçmişte kalamıyor bir türlü yorgunluğum. Tam, tamam artık geçiyor derken aynı yerden kanamaya başlıyor yine yaram. Bu sefer başka, bambaşka bir şeydi halbuki. Büyük bi yaraydı. Dokunma, kaşıma daa işte kanıyo! Kanıyo, lanet olsun diye bağırmak istiyorum.

Sustuklarım büyüyor içimde. Sırf başkaları, çok sevdiklerim, değer verdiklerim üzülmesin diye tuttuğum gözyaşlarım, hiçe saydığım öteki yanım acıyo…

Ne zaman konuşmak istesem, karşılığında “ama” ile “benim de” ile başlayan cümleler duymaktan yoruldum. O  ama’ lara karşılık benim ama’ larımdan bahsedememekten yoruldum. Karşımdakini düşünmekten, kendimi, o acıyan öteki yanımı ihmal etmekten yoruldum.

Evet herkesin bir ama’ sı vardı, senin de. Ama bu sefer benim çok büyük bir ama’nm vardı. Kimseye gösteremediğim, çabuk iyileştirmeye çalıştığım, gösterirsem üzülürler, ağlarsam ağlarlar diye çekindiğim… Hep içimde yaşayıp belli etmemeye çalıştığım… Ve her cümlede o ama’m ‘ tamam’ şekline dönüşerek susup çekiliyordu yine köşesine…

Şimdi içimde kocaman bi sızı kocaman bi yara ve ne zaman diner artık hiç bilmiyorum…

ve ne yazık ki artık inanmıyorum… Pes ediyorum…



4 yorum:

  1. Ve her cümlede o ama’m ‘ tamam’ şekline dönüşerek susup çekiliyordu yine köşesine…
    Kaleminize sağlık, iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemimle birlikte, ruhumuza ce kalbimize sağlık dileyelim o vakit..
      Teşekkür ederim, mutlu huzurlu bayramlar..

      Sil
  2. Ah içimize atıp, sustuklarımız! Gün geliyor ağır geliyor:( Her şeye rağmen iyi bayramlar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahut da susmayıp konuşmak istediğimizde dinletemediklerimiz...

      Sil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı