Restore İşlemleri Devam Ediyor

Restore İşlemleri Devam Ediyor

Restore işlemleri devam ediyordu…

Zaman zaman hızlı, zaman zaman sakin, zaman zaman gergin, zaman zaman huzurlu, zaman zaman mutlu, zaman zaman ise zor, çok zor…

Eski biçimine getirebilmek önemliydi, aslına uygun olarak onarabilmek, az hasarla, fark ettirilmeden,
Asıl olan özelliğini bozmadan…

Ben demiyorum, bakınız sözlük diyor:

Restore: eski biçimine ya da ilk durumuna getirilmiş.
(eski ve değerli bir yapıyı) bozulmuş, yıkılmış yerlerini, bölümlerini aslına uygun bir biçimde, aslını bozmadan onarmak.

Bozmamak, bozulmamak kolay mıydı?
Bozmadan onarabilmek…

Ya da aslına uygun olur mu? Olunur mu?

Aslı gibi? Iııh, cıkkk olmaz…

Aynı nehirde iki kere yıkanılmaz mı diyordu Herakleitos?

Her şey değişiyor ve hiçbir şey aynı kalmıyorsa şayet, her şey akıp gidip hareket ediyorsa, su aynı su olur mu? Sen, aynı sen olur musun?

Şimdi bunu nereye bağladın diyorsan sevgili okuyucu, inan ben de hiç bilmiyorum. Hınzırca ve hızlıca  klavyenin üstünde, hareket eden parmaklarımı elimden geldiğince durdurabilmiş halim bu.


5 yorum:

  1. Çok başarılı bir anlatım, bence gayet güzel bağladınız yazıyı :)

    YanıtlaSil
  2. Asıl olanın özü aynı, restore olması ona güç katıyo, yenileniyo. Neden eski biçimine getirmeye çalışalım ki bence restore sonrasi yeniliği, güçlülüğü sevmeli. Tabi asıl olan özelliği bozmadan, az hasarla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İŞte korkuyorsa demek ki.. Asıl olan bozulursa diye, kaybederse diye..
      Ama tabi korkunun da ecele faydası yoksa demek ki:) Akacak kan damarda durmuyorsa, su testisi de su yolunda kırılıyorsa ve sakla samanı gelir zamanı ise de... diyerekten saçmalar ve yorumumu bitiririm :)

      Sil
  3. Iııh, cıkkk kaybetmez :))

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı