Boşverdim Hükümsüzdür



Kafamın içi çarşamba pazarı gibi adeta. Ne ararsan var. Her renkten her çeşitten var.

Hani böyle bir tezgahta lastik donlar varken hemen yanı başındaki tezgahta şekilli sebze çıkaran rende  pazarlamaya çalışan amcalar vardır ya. Ciyak ciyak bağırırlar hani, yüzyılın buluşunu yapmışcasına :) Hemen yanında vücudun bilimum uygun yerlerine dövme yapan marjinal her tarafı dövmeli,  piercingli, ablalarımız varken az ötede de  traş bıçağı satan delikanlılara rastlarsın. Hele hele her pazarın olmazsa olmazı parfüm satan şahsiyetler yok mu?

“Ablacım senin güzel hatrına 200 tl' lik parfümü 50 liraya bırakıyorum.”
Ne ara hatır sayılacak bi ilişkimiz oldu la senle ?  diyesin gelse de, anca bakış atmakla yetinirsin.  Hoş o susak kafa da ne anlar ya, o bakıştan :) Şaka bi yana pek de bi severim pazarları da, pazar esnaflarının o gaydiri gubbak hallerini :)




Düşünceler akın etmiş savaşıyorlar kafamın içinde. Alakalı alakasız, saçma sapan, abidik gubidik, yampiri yumpiri, önemli önemsiz  bir sürüüüüüü düşünce. ..

Bu savaşta yaralananlar mı ararsın, ölenler mi, kaçmaya çalışanlar mı, yiğitlik yapıp “ ben bu oyunu bozarım leyn” diye dayılananlar mı, aman bana bi şey olmasın diye rengini belli etmemeye çalışan cibiliyetsizler mi, korkaklar mı, ağlayıp sızlanıp dövünenler mi? Ne ararsan…

Çıldırmış gibin adeta.

“Dağılın lan” diye bağırmak istiyorum arada.

Ama sonra onu yapmaya bile mecalim kalmayıp, ne haliniz varsa görün diyorum :)

Koy veriyorum. Hiç takatim yok çünkü. Baharın etkisi mi bilinmez. Kesin bahardır sebebi. Bahardır bahardır.

Efendim?
Kedi mi ?
Tabi canım. Ne baharı ? Kedidir o kedi :)

2 yorum:

  1. :)) pazarı süper anlatmışsın okurken çok gülümsedim, hoşuma gitti. (Boşver mek bazen en iyisidir)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha neler yazacaktım anlatırken de sustum:) Pazar diliyle yazacak olunca, acık edepsizleşebilirdim çünkü:)
      O zaman boş-verelim, gülümseyelim;)

      Sil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı