Toplu Taşımada Uyulması Gereken Kurallar

Toplu Taşımada Uyulması Gereken Kurallar

Güzel geçen bir hafta sonu sonrası , toplu taşımayla eve dönmek zorundasınızdır. Çünkü ne yazık ki, hala bir arabanız yoktur. Bakınız:Ben.

Eve gelip, hemencecik, toplu taşımada uyulması gereken kuralları kendi penceremden yazmak istedim. Çünkü penceremdeki manzara hiç iç açıcı değildi maalesef. Yazayım ki, sinirimi azıcık bastırabileyim, bulantımı geçirebileyim istedim.

1.       1. Evden yeşil soğan yiyip çıkmayın. Hayır çıktınız, on dakika aralıklarla yanınızdakinin yüzüne karşı geğirmeyin. Ağzını kapat ağzını terbiyesiz!! Şaka mısın sen arkadaş, yüzüme böğürüyorsun. Hayır anlıyorum mideni kükretmiş o soğan ama, beni niye kükretiyorsun :) Çok böğüreceksen git önüne doğru böğür, bana doğru niye özenle böğürüyorsun ? 

2.       2. Uzun uzun telefonla konuşmayın. Hatta mümkünse hiç konuşmayın.  Hele hele kocişinizle ya da aşkitonuzla hiç konuşmayın!!!  Abartının daniskası ayol. Kociş ney la? 
      Resmen dizi setindeyim gibi hissettim. Çünkü bu kadar abartı durumlar, anca dizilerde olur sanırdım. Ama inanın son zamanlarda televizyon dizilerine hiç çamur atmıyorum.

Gözümle görüyorum, bizzat yaşıyorum.  Bi yanımdaki kocişiyle akşama ne yemek yapacağını konuşuyor. “Kocişim akşama ne yapayım, şöyle ev köftesi mi yapsam sana bol maydonozlu, anne köftesi, ağzına layık. Ayyy yerim ben senin o ağzını.
“ Yuhhhh yavaş ye!  Sen o ağzı yemeden, toplu halde seni yerler allah korusun :) Hiç mi korkmuyorsun? Olan var olmayan var. Abiler, amcalar dikmişler gözlerini, kulaklarını sana.

Diğer saftoroz hatunun da arka taraflardan geliyor sesi, aşkitosuyla kavga ediyor telefonda. Neden o gece onunla ilgilenmemiş, hep yanında değilmiş. Bak yavrucum benden sana söylemesi, şu an da aşkiton değil, ama biz feci şekilde senin yanındayız. Ve bu durumdan hiç haz ediyor değiliz.  ( en azından ben tabi) çünkü benim dışımdakiler bu yalnızlığından tahrik oluyor da olabilirler yani söyleyeyim. Nitekim çoğu ayakta yolcunun etrafında ve erkek olduklarını düşünürsek şayet :)

Ahhh rabbbim, beni mi sınıyorsun ? :)



3.     3.   Burada da sözüm size erkekler. Lütfen koltukta iki kişilik yer işgal etmeyin. Yani o bacaklarınız ne kadar daha ayrılabilir diye deneme yapmaktan sakının lütfen. Maazallah bi gün tamamen ayrılır falan. Ya da benim gibilerinin gözleri değer, sonra ayrılır gider o bacaklarınız inşallahhhhh :)

Ve son olarak bu maddelere uyamıyorsanız, binmeyin lütfen!

Neeee?  Lütfen deyip de niye kibarlık yapıyorsam,

binmeyin ulan!! binmeyin!!!

Bu kadar kabalığın karşısında fiilen yapamadım, buradan bari bağırıp çağırayım da rahatlayayım değil mi ama ;) Şiştim zaten yeterince.

Metrobüs sonrası dolmuş durumlarından ise hiç bahsetmiyorum bile.  Adeta tost makinesinden çıkan ekmek arasındaki sucuk gibi, basılmış, ıslak ve kokmuş halde döndüm eve.


-Abicim kaç yıldır yıkanmıyorsun ya!


- Hele sen kül tablasının içinde mi yaşıyorsun arkadaş!


5 yorum:

  1. Durum bildirimi tam da yerinde olmuş :)

    Mutlu haftalar, herşeye rağmen ;)

    YanıtlaSil
  2. Hahhahhhahhhaaaa ağlanacak halimize gülüyorum. Nedir insanları bu kadar rahat hareket etmeye sevk eden. Neden bu kadar bencil olduk, neden neden neden, kafamda deli sorular gidiyorum ben yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlamaya başlarsak, durduramayız sanırım kendimizi:) O yüzden en iyisi her şeye rağmen gülmek :))

      Sil
  3. Ben en çık telefonda hayat hikayesini anlatanlara sinir oluyorum. Sanki hikayelerini bilmek ve dinlemek zorundayız :)

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı