MİM: OLAN VAR, OLMAYAN VAR

MİM: OLAN VAR, OLMAYAN VAR

Bir kere 2015’ e evde bir başıma-yalnız- girdim.

İstanbul' daki ilk yılbaşısımda, öyle evde bi başıma, sümüklü burnum, öksüren boğazım ve hafif kırıklığı olan vücudum ve ben idik. He öyle hastalıktan kırıldığım falan yoktu, zaten midem bulanmıyorsa her şey yolundadır, benim için. Öyle moralim falan da bozuk değildi. Ama öyle gelişti ve evde kaldım işte. Mısır patlattım, cips aldım, öyle ıvır zıvır yedim durdum. Zaten yeni gelmiş olduğum, uyum sağlamakta zorlandığım bu koca şehirde ne kadar yalnız olduğumu da düşünmedim değil. Evet belki gidebileceğim arkadaşlarım vardı, ama gitmedim, gidemedim işte. İçimden de gelmedi sanırım pek. Sonrasında işte her yılbaşında olduğu gibi, dilekler tuttum yattım.

Heh işte asıl mesele ne oldu, ne olmadı ?
Vallahi aslına bakılırsa en büyük dileğim, yani arzum, duam annemin iyileşmesi idi. Çok şükür oldu, şimdi çok daha iyi. Dolayısı ile diğerleri aslına bakarsanız çok da umurumda olmadı. Artık nasıl bi acı yaşattıysa bu bana.
Neyse pek  kimseyle paylaşamadığım gibi, hemen de kapatmak istiyorum bu durumu.

Eee tabi benim gibi karakter kişisi, ne hayaller kurar, ne dilekler tutar… uuuu :)  Bakınız psikopatlıklarıma tık tık

MİM: OLAN VAR, OLMAYAN VAR

Eee, aşk, evlilik falan diyeceğim klasik olacak ama şekerim tuttum vallahi ne yapayım, malum 30 yaş sendromu :)

E ne oldu, olmadı tabi.
Nerede manyak var, gittim onu buldum. Ya da onlar mı bana sataştı diyelim.

Özenle seçilir efenim;) 
Sevgilisi olup gözü dışarıda aç yaratıklar, ‘sevgilimden yeni ayrıldım kafam çok karışık’ denyoları, ha bir de sizinle ilgilenip ilgilenip sonra da amacının sosyal arkadaşlık olduğunu belirten gerzomatlar var tabi. Geberesiceler diyip bu konuyu da hızla kapatıyorum.

Ha bir de para mevzusu var ki. ‘Yağdır mevlammmm’ demediysem de, damlatsın istedim tabi. Şimdilerde yeni yeni damlıyor sanki, bakalım, göl ola inşallah:)

Bir de seslendirme işinden damlama olsa, hatta sulama damlama sistemi falan olsa ohh la la la la. Hayaller diyorum tabükü :)


Veee sonuç itibari ile hayde 2015 eyi kötü sevdim seni.  Hoşça kal!

Ve hoş gelesin 2016, hoş gel, hoşluklar, güzellikler getir emi :)

Bu yazıyı yazmama sebep olan sevgili Gülçin' e de selam ederim :)



21 yorum:

  1. Hepimizin dileği bir. Sevgi, saygı, sağlık ve aşk.. Umarım 2016 ne istiyorsan onu verir sana öğretmenim :))
    Desteğin için teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  2. Çok daha güzel bir yıl olmasi dileğiyle daha çok hayal kurduğun daha çok gerçekleştiği yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah:)
      Hepimiz için çok güzel bir yıl olsun o vakit:)

      Sil
  3. Güzel bloğunu takipteyim canım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin;) Sefalar getirdin
      Gelmem mi, tabi ki gelirim;)

      Sil
  4. Öncelikle annenin hastalığı için çok geçmiş olsun diyorum, atlatmasına da çok sevindim, gözünüz aydın:) hakikaten bir koca yıl daha gidiyor işte, yeni yıl dileklerine aminnnnnn diyorum hem de en kocamanından:)))ve bundan sonra dikkat et manyakları bulma:) bir yazıda okumuştum hep birbirine benzeyen sevgililer bulurmuşuz biz kadınlar, tersini yap benzemeyeni bul diyorlar - uzmanlar diyor - :)))sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok şükür çok daha iyi şimdi.
      Ayy valla hep aynı adamlar olmasın artık, korktum birden.
      hatta şöyle söylemeliyim ki, artık 'adam' istiyorum. Onlar adam bile değil imiş:)

      Sil
  5. Ben de istisnasız her yıla uyuyarak giriyorum ondan mıdır bu sürekli uykulu halim acep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UYuyarak mı, hahaaa:))
      Demek ki ben de yalnız geçirdiğim için yalnız kaldım bu yıl desene:)
      Neyse bu yıl kalabalık geçireceğim, hadi hayırlısı

      Sil
  6. hastalık olmasın da ,dediğin gibi o başa geldi mi diğer isteklerin değeri sıfıra iniyor. Yeni yıl güzellikler getirsin umarım , güzel bir MİM yazısı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Önce sağlık;) Yeni yıl hepinize güzellikler getirsin:)

      Sil
  7. 2015 sana yaşattığı kötü şeyleri alarak çeksin gitsin 2016 senin yılın olsun güzellik ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle diyelim o zaman;) hoş gelişler ola 2016

      Sil
  8. Yine güzel ve soluksuz okunan bir yazı:) Bütün güzelliklerin seninle olacağı hayallerinin gerçekleşeceği bir yıl olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fuat' cım;) O güzellikler seninle de olsun :)

      Sil
  9. Yazının başlığını görünce epey güldüm yazı da keyifliydi... :)

    YanıtlaSil
  10. Diledigin gibi geçsin 2016 :D
    Yaşadığın şehrin güzellikleriyle karşılaş inşallah:D

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı