Tüm Annelere..

Mevzubahis  “anne”  olunca,
İş onun üzerine konuşmaya, ona beslediğin duygularını, düşüncelerini satırlara dökmeye gelince nasıl da aciz kalır kelimeler, kifayetsiz kalır cümleler..

Nereden başlamalı, nasıl anlatmalı?
Doğumla beraber dünyaya gözümüzü açtığımız o ilk anda tanıştığımız bu muhteşem kadını...

Nasıl bahsetmeli ondan..
İlk öğretmen mi demeli?
Sonsuz sabrı bize bahşeden, karşılıksız sevginin tek kaynağına…

Hep “anne” ile...


Ne zamanki canımız yansa, ağlamaya başlasak “anne” diye ağlar, “anne” diye susarız
Korktuğumuzda yine dilimize düşer aynı kelime “anneciimm!!”

Her seferinde bir umutla sarıldığımız tek dayanağımız değil midir annemiz..
Başka türlü bir sevgi bu, yeri hiç doldurulamayan bir sevgi

‘Gözlerin yıldızlardan parlak
Sözlerin en berrak’ diye ilkokul şiirlerimize konu olan
Fedakarlık denilince akla ilk gelen
Hakkını ödeyebilmenin mümkün olmadığı

Her yıl mayıs ayının ikinci Pazar günü olarak kutlansa da anneler günü, tek bir günde kutlamak ya da sınırlı tutmak yeter mi acaba?

Yahut da sayfalar dolusu methiyeler düzsem sana?

Bu sebepledir ki, siz yine kutlayın anneler gününü, ama bir gün değil, her gün

Tüm annelerin anneler günü her gün ‘yine ve yeniden’ kutlu olsun

Sevgilerle...



Not: YUKARIDA FOTOĞRAFINI GÖRDÜĞÜNÜZ,
BU KALPLİ, KIRMIZI, SEVİMLİ KURABİYE ÇOK SEVDİĞİM GÜZELLER GÜZELİ BİR ANNENİN BANA HEDİYESİ :)



10 yorum:

  1. Ah analar vah analar, her şey tüm güzellikler güzel düşünen, güzel evlat büyüten annelerin olsun, mutluluğunuz daim olsun. Kurabiyeyi yemediyseniz alabilirim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suffle den umudumu kestim kurabiyeye yöneldim o da yalan oldu :))

      Sil
  2. Annelik tanımlanamayacak kadar güzel bir duygu. Bu hayatta ben en çok anne olmayı sevdim.
    Kurabiyelere bayıldım bu arada.
    Sevgiler kocaman :)

    YanıtlaSil
  3. Bütün güzel yürekli annelerin ellerinden sevgiyle öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Bi' an sürpriz annelere diye okudum başlığı :)

    YanıtlaSil
  5. Tüm annelerimize sağlıklı upuzun yıllar diliyorum annemi çook seviyorum <3<3<3

    Canım son yazımdaki lansmanımıza destek verirsen çook seviniriz sevgileeer <3

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı