Kendime Sinema Kapattım :)

Gelemeyen baharın etkisi mi, yapılacak işlerin gözümde gittikçe büyümesi mi,  yoksa iş icabı sürekli insanları dinlemekten midir bu haleti ruhiyem, bilemeyeceğim. Son zamanlarda içimi, ruhumu  bir şey kapladı ki sormayın gitsin. Bana ait olmayan, benimle hiç uyuşmayacak bir şey. Hani böyle hastaya kendi kan grubundan olmayan başka bir kan verilmiş gibi sanki.. Vücudumun alışkın olmadığı tepkileri vermesine sebep oldu.

Erkenden uyuma isteği, sürekli bir şeyler yeme hali, kolunu bacağını kıpırdatacak mecalin kalmaması, gülümsemeye alışmış yüzün somurtmak için bin bir türlü bahane uydurması vs vs. Ayyy yazamayacağım yazarken bile sıkıldım. Gibi gibi şeyler işte. Eften püften, saçma sapan haller diyelim. Hava değişikliği, iş yoğunluğu deyip geçiverelim :)

Ne zamandır kendim için bir şey yapmadığımı fark ettim ve dün kendimi ödüllendirdim. İş çıkışı kendime bir sinema ısmarladım. Vizyonda olan merak ettiğim bir film vardı.

Ömer Faruk SORAK filmi. “8 SANİYE”




Film için biletimi aldım ki bir de baktım sinemayı kapatmışım :) Benden başka kimse yok. Gittiğim saatle de alakalı olsa gerek. Ohh miss. Koskoca sinema salonunda bir tek ben vardım. Ben, şahsen, bizzat, kendim;) Sanki evdeymişim gibi çıkarttım ayakkabılarımı da. Yayıldım koltuklara, aldım elime de patlamış mısırımı. Rahat rahat tepki de verebiliyorum filmi izlerken.

Abooo, hahahaa, yuhh, ayyyy, aaaaaaaaa…

Film hakkında ne kadar olumsuz eleştiri de olsa ben çok beğendim filmi. Bana iyi geldi anlayacağınız. Üstelik başrol oyuncusunun aslında bir oyuncu olmaması, hayatında ilk defa bir filmde, hem de kendi hikayesinin anlatıldığı bir filmde oynaması. Oldukça ilgimi çekti.
Başrol oyuncusu Esra İNAL .
Filmde Esra’ nın gördüğü rüyalar ile gerçek hayatı birbirine karışıyor. Ve Esra olacakları önceden görmeye başlıyor.


Bence çok güzel bir Ömer Faruk Sorak filmi. Eğer siz de eleştirilere kulak tıkamak isterseniz, gidin mutlaka!!


9 yorum:

  1. Ben de gittim bu filmi izlemeye gerçekten çok beğendim. Diğer filmlere göre oldukça değişik geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de;) Üstelik hiç oyunculuk yapmamış birine göre de Esra çok iyiydi

      Sil
  2. Merak ettiklerim arasındaydı... Bi ara ben de kendime ödül vereyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın kendini ihmal etmemesi gerek imiş;)

      Sil
  3. Ben de çok beğendim bu filmi. O üzerinde olan rehavet bahardandir.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sevgili dostum, sinemayla beraber kendini de kapattın sanırım görünürlerde yoksun . Şaka bir yana özleniyorsun .
    Film hakkında çok şeyler duydum daha gitme fırsatım olmadı . Merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar mutlu etti beni yorumunuz..Özlenmek, önemsenmek ne güzel şey bunlar..
      Evet, haklısınız. Uzun zamandır ben de ilgilenemeyince bloğumla ve takip ettiğim bloklarımla büyük eksiklik oldu benim için. Sadece son zamanda okul beni fazlasıyla yordu.
      Fakat hafta sonu güzelce dinlendim, buralardayım yine.
      Sevgiler, gülüşler ve mutlu pazarlar

      Sil
  5. Oyunculuklar fena değildi izlerken sıkmıyor insanı ama kurgusunu çok saçma buldum.

    YanıtlaSil
  6. Bahar yorgunluğu canım seninkisi :)
    8 Saniye filmini "hem de hiç" beğenmeyenlerdenim, ama seni rahatlatmış olması, biraz birşeylerden uzaklaştırması sana iyi geldiyse sorun yok ;)
    Bu arada Esra'nın oyunculuğu çok çok başarılıydı, blogumda da yazmıştım, hiiç hakkını yiyemem. Hem de ilk oyunculuk denemesinde...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı