Kitap Okuma Mevsimi

Kitap okuma mevsimindeyim şu sıralar. Okumanın da bir dönemi, mevsimi olurmuymuş demeyin. Oluyor nedense benim için. Belki benim gibi düşünenler de vardır aranızda.


ELİF ŞAFAK
BİT PALAS
Bit Palas’ ı okumaya başladım, geçtiğimiz gün. Belki birazcık da okumakta geç kalmış olduğumu düşündüren bir kitap oldu.  Ve sanırım çok da uzun sürmez bitirmem.  Çünkü oldukça güzel bir hikaye.  Bonbon Palas isminde bir apartmanı ve apartmanın içindeki birbirinden ilginç karakterleri anlatıyor. Oldukça da zengin ve akıcı bir dilinin olduğunu düşünüyorum. 

Hala okumayanlarınız varsa eğer, okuma listenizde bulunmasını tavsiye ederim.


(Okumaya ara vermiş olduğum bu kahve molasında pattadak blogumda bahsetmek 
istedim kitaptan. Şimdi ben kitabıma geri döneyim en iyisi:)))

0 yorum:

Yorum Gönder

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı